Dat is zeker waar. Zo heeft een kinderopvang in een van de twaalf provincies een wel heel bijzondere ontdekking gedaan. Er werd al een tijd naar een masseur gezocht, maar tot op het moment van publicatie van dit stuk was er geen gevonden. In de schoolkrant had het bericht gestaan dat er ergens in het gebouw een masseur verstopt zat. Toen de directie naar de masseur gezocht had maar het hem niet kon vinden gaven ze het op. De directie van de kinderopvang wordt dan ook gezien als snel opgevend en met de handdoek in de ring smijtend. Dat is een imago dat je als bedrijf niet wilt hebben. Iedere kinderopvang doet uiteraard zijn uiterste best om zichzelf in de markt te profileren. Dat maakt ook dat ouders van een aantal kinderen denken dat de actie waarbij naar een masseur gezocht werd een publiciteitsstunt was. Als de directie de man toch niet heeft kunnen vinden, waarom zouden ze er dan überhaupt over publiceren? Wie wel eens naar een masseur gezocht heeft, weet dat deze mannen altijd bijzonder moeilijk te vinden zijn. Ze kennen alle geheime gangetjes en zijn door hun flexibele lichaam in staat om overal tussen te komen. Op een kinderopvang stikt het uiteraard van de kleine steegjes, wat het voor de verstopper alleen maar gemakkelijker maakt.

 

kinderopvang, daar maak je nog is wat mee

Het verhaal van de man en de kinderopvang

Henk Overbeet kon op de kinderopvang zijn verhaal kwijt. Omdat hij meer dan 7 uur naar de masseur gezocht had, kreeg hij van de directie een waardebon voor een bioscoopavondje. Dat waardeerde de man enorm, alhoewel hij het niet kon uitstaan dat hij het doel niet had bereikt. Als ik nog langer naar de masseur gezocht had, had ik hem gevonden aldus Dhr. Overbeet. De kinderopvang heeft haar waardering voor de zoektocht uitgesproken en geeft aan dat de zoeker kan rekenen op een grote salarisverhoging. Zulke projecten worden namelijk niet altijd als vanzelfsprekend uitgevoerd. Daarvoor neemt de directie haar petje af.